کدام معجزه


delkhaste

just delneveshte

 گفتم :سلام عشق !ای تکیه گاه

اینک هوای زیستنم هست 

                                  ما را بهانه باش

گفتم :سلام عشق!

ای اخرین پناه 

این خسته را              دریا دگر نشاید

با تازیانه موج 

                             ما را کرانه باش

گفتم :سلام عشق!

                            یعنی :سلام درمان

                            یعنی :سلام مرهم

یعنی :سلام نور

                      گشایش 

                                 سلام صبح.

اینک این زخمهای کاری را

                                   همه از عشق

بر بند بند تن من 

دست کدام معجزه 

آیا 

درمان تواند کرد 

دست به کدام معجزه 

آیا؟؟؟!!



نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت21:57---19 مرداد 1391
سیــــــــــر شدم …
بسکه سرد و گرم روزگار را چشیدم


Mohammad
ساعت11:10---9 مرداد 1391
سلام وب خیلی قشنگی داری....
واقعا خسته نباشی
به منم سربزن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 9 مرداد 1391برچسب:,ساعت 10:41 توسط roz| |


Power By: LoxBlog.Com